Ваші дані залишаться конфіденційними і не будуть передані третім особам!
Ваші дані залишаться конфіденційними і не будуть передані третім особам!
26 лютого 2020 року діяльність національного виробника магістральних вантажних залізничних вагонів ТОВ «Дизельний завод» заблокувала слідча група Головного слідчого управління фінансових розслідувань ДФС України, здійснюючі обшук в приміщеннях заводу вже понад одну добу. Незважаючи на те, що підприємство одразу погодилось надати всі зазначені в ухвалі документи, слідчі без належних на те підстав продовжили обшук в нічний час.
Хочемо звернути увагу влади, що Україна у 2019 році втратила два бали у рейтингу «Індекс сприйняття корупції-2019», порівняно з 2018 роком, і повернулась на рівень 2017 року, посівши 126-е місце із 180 країн. Поряд з нами: Киргизстан, Азербайджан і Джибуті.
Прикро, але результат дослідження відображає реальний стан боротьби влади із корупцією. Влада лише декларує боротьбу. На численні звернення Аурум Груп до Офісу Президента, Прем’єр-міністра та цілого переліку державних структур, з проханням звернути увагу на зухвалі дії співробітників ДФС України щодо ТОВ «Дизельний завод», ми отримуємо лише відписки.
Формулювання звинувачень на адресу заводу взагалі не витримують жодної критики. Після системних спроб певних осіб дестабілізувати ситуацію на «Дизельному заводі» зараз зазначена історія набула нового, на цей раз вже зовсім анекдотичного обороту.
26 лютого на «Дизельний завод» з обшуком прибула слідча група на чолі зі старшим слідчим із особливо важливих справ другого відділу управління розслідування кримінальних проваджень Головного слідчого управління фінансових розслідувань ДФС України Буркалем В.В.
Як вбачається з ухвали слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва Рибака М.А. від 29.01.2020 р., підставою для проведення обшуку стало те, що, на думку Буркаля В.В.: «Учасники організованої групи з використанням реквізитів підприємств з ознаками фіктивності, серед яких: ТОВ «Герон-Трейд» та ТОВ «Аурум Транс» забезпечене безпідставне формування податкового кредиту підприємствам реального сектору економіки, а саме ТОВ «Дизельний завод» та інші, що призвело до умисного заниження податку на додану вартість та фактичного ненадходження до бюджету коштів в особливо великому розмірі», – йдеться у тексті Ухвали.
Цікаво якими саме критеріями міг керуватися слідчий Буркаль В.В., який причислив до «підприємств з ознаками фіктивності», компанію ТОВ «Герон-Трейд» – підприємство, що є власником нерухомого майна загальною площею понад 22 тис. кв.м. і ТОВ «Аурум Транс», штат якого налічує понад 50 працівників, а основні засоби – 350 млн грн. Обидва підприємства протягом багатьох років здійснюють свою господарську діяльність у відповідності до чинного законодавства України, регулярно звітуючи і сплачуючи податки до бюджету.
Лише за останні 3 роки підприємства Аурум Груп придбали нові вантажні вагони і інвестували таким чином в економіку України понад 250 млн грн. Підприємства сплатили податків та зборів до бюджету на суму понад 13 млн грн.
Далі більше, як випливає з тексту ухвали, підставою для обвинувачень ТОВ «Дизельний завод» в ухиленні від сплати податків на мільйонні суми, стало те, що на думку слідчого, він встановив, що: «ТОВ «Дизельний завод» в своїй діяльності під час ремонту вагонів не здійснює встановлення нових колісних пар, а лише реставрує старі, у цей час підприємство в податковій звітності відображає придбання нових колісних пар від контрагентів», – що є цілковитою нісенітницею, цей факт можна легко перевірити, скориставшись даними АТ «Укрзалізниця».
По-перше, ТОВ «Дизельний завод» отримало атестат на проведення ремонтів вантажних вагонів лише у вересні 2019 року, і лише з цього періоду розпочало роботи з ремонту рухомого складу. У той час як вказана вище кримінальна справа порушена 05.06.2019 року.
По-друге, ТОВ «Дизельний завод» ніколи не виконував ремонт (формування) колісних пар до вантажних вагонів, тому що підприємство не має відповідного обладнання, а саме відсутній колісно-роликовий цех. Крім того, завод не має відповідних дозволів. Всі роботи з ремонту колісних пар виконуються сертифікованими підрядниками – вагоно-ремонтними депо АТ «Укрзалізниця», що підтверджується первинними документами та відслідковується за базами даних УЗ, які містять всю історію ремонтів таких номерних агрегатів як колісні пари.
Вищезазначені факти дають нам підстави сумніватись у службовій відповідності і професіоналізмі зазначеного слідчого, який не лише паралізував роботу Дизельного заводу, а й умисно вводить в оману суд.
Опубликовано: 27-02-2020